18 Nisan 2013 Perşembe

R-E-H-A-V-E-T


Aşçı Bahçıvanı

Nerden çıktı bu herifler gene diye sormayın öyle işte başladık yeniden yazmaya, hayatınıza renk katmaya, neler yaşandı, neler değişti….okurken aklanmaya başlayan saçlarda sağlam bir beyaz kümesi var artık, yıllardır şişman olan bünye biraz daha geniş artık ve dizler bu bünye ile kavga etmeye başlamış durumda sıkıntı var yani sağlıksal açıdan. Buraya en çok salya akıttığımız mevzu biraz gerilerde kaldı artık, evet lan doğru bildin, okul mokul yok artık hatta durumu abartan arkadaşlarım bile oldu biz daha askerliğe yeltenmemişken , kimileri askerliği neyim bitirdi (alacağın olsun Muro), kimisi evlendi (Stelyo ve Karaca), kimisi yüksek lisans işine girdi iyi de etti aslında. Aslında temel olarak hepimiz çalışıyoruz, yok lan yalan falan değil, okul döneminde hiçbir sabah dersine girmeyen ümit efendi bile sabahın 7’sinde yollara düşüyor, hem de Rusya’nın Perm ovasında hatunları kovalamak, sikini kurutmak varken , bok varmış geri dönüp her sabah uzunçayır yollarını tutuyor.

Bahçıvan Uşağı

Serhat Uluerenin bi lafı vardı amacımız üzüm mü yemek ağacı mı dövmek diye adam bağcıyı diskalifiye etmişti, ben o kadar acımasız değilim, olayın esas sahibi bahçıvanı es geçmicem. Bahçıvan kim mi ? Beni hiç tanımıyorsun demektir bu soru, ortamı terk edebilirsin…..
                Mahalle tabi ki lan başka ne olabilir, az buçuk benle muhabbetin varsa zaten bunu cevaplamıştın zaten. Peeh (mahalle modu açık) abi adamlar benden ne çekti be valla gözlerinden mi başka yerlerinden bilmiyorum ama öpmem lazım, dante’nin ilahi komedyasındaki siyasetçiler gibiydim geçen zaman da ve beni bir şekilde idare ettiler kah yularımı çekerek, kah kamçılayarak, adamların ne ihtiyarlığı kaldı ne yobazlığı (İhtiyarsın İhtiyaaar!!!) , neyse hepsinden Allah razı olsun iyi hoş ağabeylerimiz olmasa şarampole gidebilirdim yani.

Sonra Hepsi Uşağı

Geldik zurnanın zart dediği yere yani bana. Evet itiraf ediyorum halen öğrenci akbili basıyorum J öyle değil lan okul bitti amk, 14 aydır çalışıyorum hatta dile kolay 14 ay… Ne askere gittim ne bir şey minare götüme yaşıyorum 14 aydır, okulda gördüklerimin ilk defa faydasını görüyorum lan bir işe yarıyor hatta bu yıllardır bir boka yaramayan teknoloji bilgisi de öyle, iyi tarafıda ne biliyor musun para veriyorlar lan, harbiden sabreden derviş gibiyim o kadar acılar çektik okurken , şimdi hem iş hayatı rahat hemde para kazanıyoruz, eski yöntemleri bıraktımda artık internet işlerine girmiyorum hemen hemen, kendi yağımda kavruluyorum, hırslarımı kendime saklıyorum. Başımdan imkansız bir aşk geçti, vurdu ve gitti, kimseye AŞIK olmam diye naralar atarken Allah bana en imkansızını ve en güzelini tattırdı, hamd olsun, tadı halen damağımda ve yaşadıklarımdan zerre pişman değilim yine olsa yine yaparım, imkansızlığı nerden mi geliyordu , sokağa çık ve nefret ettiğin 3 millet hangisidir diye sor….
-Pardon, Nefret ettiğiniz 3 millet kimlerdir?
-Ermeni, Yahudi……….Sırp
Bingo! Aferin lan tam bir Türksün sen düşmanlarını iyi bellemişsin
Zerre bunları kafaya takmadım lan zerre kimsede bunu anlamadı ya benim tek kafa yorduğum mevzu din idi, oda olmayınca geri adım attım, ondandır belki şuan ki bu Rehavet halim, rahatım lan Bayern Münih taraftarı kadar her maç 5 6 atıyorum nasılsa geleni geçeni tokatlıyorum.

İnşallah devamı gelir…
Hade Eyvallah

0 yorum:

Yorum Gönder