24 Ocak 2010 Pazar

Dünyanın en seksi erkeğini seçiyorlar

Biz seçmiyoruz. İki erkek yazar böyle bir işe kalkışsak adımız çıkar çünkü. Çıkmayacak olsa da yapmayız böyle bir şey. Sonuç olarak böyle bir şey var, ama biz yapmıyoruz.

Peki neden bunu duyurma ihtiyacı hissettim?

Listeye girmişim. Nasıl oldu bilmiyorum ama listede gözüküyorum. Çok sinirlendim bu duruma. Benim olduğum yerde diğer 864546 tane adamın ne işi var yahu? Buna nasıl cüret edebilirler? O listede ben varsam başka kimse olamaz. Olmamalı. Ayıp yahu. Benim üzerimden prim yapmaya çalışıyor hımbıllar. Eşrefle kınıyorum. Hüseyinle de kınayabilirdim, ama onu dizginleyemem. Eşref iyidir.

Sadede gelelim, bu haksızlığı bir tepki göstermemiz gerek arkadaşlar. Tepki oylarımızı vermeliyiz ki bir daha böyle bir şeye kalkışamasınlar.

http://bit.ly/6i1cox

Tepkimizi göstermek için Murat Aydın (ambrassador) seçeneğini işaretleyip gönderiyoruz. Üyelik sayfası gelince korkmayın, oyunuz kaydediliyor. Açık farkla birinci çıkmam gerekiyor ki bir daha böyle bir saygısızlık yapmasınlar.

Haydi tepkimizi gösterelim! Verin şunlara derslerini!

0 yorum:

Yorum Gönder