7 Ocak 2010 Perşembe

Nesli tükenmekte olan bir tür

Doğru tahmin ettiniz, kutup ayıları. Neden peki?


Giden gelmiyor arkadaşım. Her ayı belli bir yaşa geldikten sonra dini bir ritüelmiş gibi kendini çölün kızgın kumlarına salıveriyor. Bugüne kadar geri dönen olmadı. Hadi gidenler geri dönmedi, kalanlar ne halt etmeye gidiyor olm? Lan deden gitti gelmedi, baban gitti gelmedi, ağabeyin gitti gelmedi. Senin ne işin var lan Allah'ın çölünde? Harem kurdular da ondan mı gelmiyorlar? Bu yüzden ilerleyemiyoruz işte

Evet günlük. Belki de son satırlarım sana. İkimiz de iyice semirdik çünkü. Ne kadar ömrümüz kaldı bilmiyorum. Hayri uyuyor şimdi. Geri zekalının teki aslında, ama en iyi dostum oldu yıllar boyu. Şimdi de can yoldaşım. Onun yüzünden bu cehenneme düştüm, belki de hiç çıkamayacağım. Ama ne bileyim, çok da korkmuyorum ölümden. Yalnız değilim en azından. Bu cücelere önce Hayri'yi sunabilirim. Böylece kaçış planımı bir salakla yapmak zorunda kalmam. Burada hayatım söz konusu. Risk alamam

E arkadaşlık da bir yere kadar değil mi?

0 yorum:

Yorum Gönder