26 Ocak 2009 Pazartesi

Hayri kaybolur - 2

Hayri kaybolduğundan beri iki gün geçti günlük. Etrafta bakmadığım yer kalmadı. Ya da kaldı belki ama ben farketmedim. Her yer aynı sonuçta. Kum. Nereye bakıp bakmadığımı da bilmiyorum. Arkamı döndüğümde yine her şey aynı her yer aynı. İşaret falan mı koysaydım ne yapsaydım? Off neden daha önce gelmedi ki aklıma. Gitti dağ gibi adam. Ayı pardon. Of.

Abi nereye kaybolur hala anlamadım. Öyle yuvarlanıp kaybolacak gibi de değil ki. Yüzük mü lan bu? Kesin saklandı bu bir yere. Su falan buldu da ikimize yetmez diye tek başına mı sahiplendi acaba? Öyle bir şey yapsın kendi ellerimle akbabalara yediririm lan. Şerefsizim yediririm. Zerre kadar da acımam. Ama yapmaz öyle şey. ya da yapar mı ya? Son günlerde bir garip davranıyordu sanki benden bir şey gizliyormuş gibi... Yapar mı lan öyle bir şey? Oof. Başıma güneş geçmiş de olabilir aslında. Bu sıcakta post da bir yere kadar. Durdukça ısınıyor zaten. Hamam gibi oluyorum ya. Duman çıkıyor üzerimden. Göbek taşı gibin. Ahaha. Hmm. Güneş geçmiş evet. Havlu falan vardı bir yerde. Hah buldum.

Ya günlük bir yandan kızıyorum şu herife de bir yandan da korkuyorum ya. Ya bir yerde düşüp kaldıysa da benden önce akbabalar bulup onu yediyse? Tepeden bakıyorlar bir de. Kuş bakışı. Bunlar kuş gerçi. Başka türlü bakamazlar. Ama benden iyi görür şerefsizler. Yerler lan Hayri'yi. Çiğ çiğ hemi de. Oof be oğlum ne bok yemeye kayboldun anlamadım ki... Yengeye ne diyeceğim dönünce? Ya çocuklar? Sanki geri döndük de bunları düşünüyorum ben de. Şu ayıyı bulsam yeter şimdilik. İnşallah başına kötü bir şey gelmemiştir. Korkuyorum ya. Bak bak bak yine geldi bu kuşlar... Lan iki dakika bir şey yazdırmadınız defolun gidin! Beni mi yemeye geldin? Bok yersin sen. Bak kertenkele var orda onu ye. Bak bak hala pike yapıyor mal... Lan oğlum küfrettirme lan bana! Sie! Şu kaktüsü kaptığım gibi kafana geçirmezsem... Ahanda kaçtı. Ne güzel oturuyorduk koçum nereye gidiyorsun? Karpuz kesecektik daha. Ehehe. Karpuz da olsa yerdik hani. Sulu sulu. Bir dakika ya karpuz ne lan? Kutupta yoktu öyle bir şey. Burada var mıdır acaba... Olsa da nasıl bir şeydir ki onu da bilmem. Of ya kafa gitti iyice.

Neyse bakalım ben şu herifi aramaya devam edeyim. Bulabilirsem ne ala. Bulamazsam da karpuz yerim. Karpuz? Belki de biraz uyumam lazım benim. Fazla yükleme olmuş belli. Şuraya uzanayım ben. Hadi bakalım günlük sende kıvrıl bir köşeye. Sonra görüşürüz.


0 yorum:

Yorum Gönder