11 Ocak 2009 Pazar

Çölden ilk izlenimler

Sevgili günlük, bugün çöldeki ilk günüm. Hep o Hayri yüzünden. Ta Grönlandlardan getirdi beni bu Allah'ın çölüne. Neymiş bedevi götürecekmişiz. Eskimoların suyu çıkmıştı zaten. Ne gerek vardı lan eski köye yeni adet getirmeye? Gül gibi geçinip gidiyorduk. Yemek desen o da sorun değildi. Buzu kırıp balık tutuyorduk paşalar gibi. Su desen gani. Burada ne bok yiyeceğim lan? Yemek namına bir deve gördük, ona da Hayri denecek hayvan çaktı. Zaten kaçtı sonra o da götü kurtarmak için. Su? Kaktüs kemiriyoruz sabahtan beri anasını satayım. Ağzım yüzüm diken oldu.

Çölde bedevi götüren kutup ayısı hikayesi vardır günlük bilir misin? Dayım anlatmıştı küçükken. o günden beri bedevi hayali kuruyordum günlük. Hayri'ye de anlatmıştım hikayeyi. O benden beter gaza gelmişti. Abazalığın başa vurduğu dönemlerdeydi o zamanlar. O gazla geldik işte buraya. Çükünün peşinde koşanın sonu böyle olur. İnsan bir düşünür ayının ne işi var kutupta diye (insan derken lafın gelişi). Ayı lan bu. Kutup ayısı hemde. Soğukta yaşar. Soğuğu da geçtim kutup lan. Buz her yer. Güneş müneş yok zaten. Anasını satayım 20 yıldır 20 dakika güneş görmedim ben burada sabahtan beri beynim kaynadı. Tüylerim döküldü lan sıcaktan. Geri dönünce taşak malzemesi olacağız millete, tabi dönebilirsek.

Oof Hayri of. Şuradan bir kurtulayım...

Not: Bir de günlük tepemizde uçan bir şeyler var. Kuş gibi. Ama büyük biraz. Kafası kel böyle uzun kanatlı bir şey. Arada pike yapıyor gavat. O da kaybolmuş herhalde. Şimdilik bilmiyoruz. Gelişmelerden haberdar edeceğim seni günlük.

0 yorum:

Yorum Gönder