13 Ocak 2009 Salı

Akbaba?


Sevgili günlük. Bugün çöldeki 5. gün. Sana yazmadığım günlerde ne yaptın dersen, yürüdüm. Allah'ın çölünde yapacak başka bir şey de yok zaten. Bir yandan yorgunluk bir yandan sıcak... Of ya. Nereden geldim ben buraya. Sabahleyin Hayri sen baya kilo vermişsin lan ehehe diye güldü bana. Pençe bile atamadım. O derece bitmişim anlayacağın. O benden beter ama. Yürüyemiyor pezevenk. Sürünüyor resmen. Oh olsun.

Burada telefonlar da çekmiyor günlük. Uluslararasına açmadık gelirken hanımlara yakalanmayalım diye ama Allah'ın sopası yok ki... Böyle verir belanı işte. Açlık da bir yandan... Ha bak geçen gün yemek bulduk. Bulduk dediğim kaktüsleri yemeye başladık yani yanlış anlama. Başlarda zorlandık biraz, malum her bir yanı diken bu meretin. Ama taşa sürtünce dökülüyormuş. Hayri keşfetti onu da. Adama küfrediyorum bizi buraya getirdi diye ama kırk yılın başı işe yaradı işte. Tek ben kalsaydım açlıktan ölürdüm burda. Şu uçan kuşumsuları yakalayabilseydik...

Sıcak burası. Çok sıcak hemde. Ama geceleri ölümüne soğuk. Kumların üstünde yatmasam neredeyse memleketimdeyim diyeceğim o kadar yani. Göt göte verip uyuyoruz Hayri'yle. Yoksa kabız olacağız o derece. Hayri'ye götümü dönmeye korkuyorum aslında. Sağı solu belli olmaz bunun. Ne halt etmeye geldiğimiz ortada. Şeytana uyup dalmasın lan ben uyurken... Not al günlük: "Hayri'ye karşı önlem alınacak. Gerekirse bağlanacak. Arka sağlama alınmadan uyunmayacak." Aldın mı? Tamamdır, eyvallah.

Neyse günlük bugünlük bu kadar yeter sana. Şimdi yürümeye devam. Belki sahile falan çıkarız, oradan bi gemiye atladık mı doğru memlekete. Bilet parası yok yalnız. İddaa kuponlarını bozdurabilir miyiz acaba burada? Bakacağız artık bir çaresine.

Önemli not: Az kalsın unutuyordum. O bahsettiğim kuşumsular vardı ya, onlar kuş muş değilmiş lan. Akbabaymış. Discovery'de izlemiş Hayri oradan hatırladı. Etçilmiş bunlar. Adam yiyormuş. Oğlum var ya çok pis sıçtık. Tepemizde dolaşmaları hayra alamet değil bunların. Buldular tabi kocaman hayvanları. Taze et. Löpür löpür hemde yağlı yağlı... Hayvan bu canı çeker. Yaradılışı öyle ne yapsın o da... Gagası da kocaman. Ucu da bayağı sivri. Isırdımı kopartır bu. Pike yapmasa bari. Çok tırsıyorum lan.

0 yorum:

Yorum Gönder